30 Mart 2017 Perşembe

ÖZGEÇMİŞ

Ben 1988 yılına Muğla'da dünyaya geldim.İlkokul'u 2n'ci sınıfa kadar marmaris ihsan mermerci ilköğretim okulunda okudum.İlkokul 2n'ci sınıftan sonra köyceğiz'e taşındık.İlkokul 2n'ci sınıftan sonrasını ve liseyi köyceğizde tamamladım.Lise bittikten sonra ÖSS sınavına girdim ve aldığım puan neticesinde Kocaeli Üniversitesi kamu yönetimini kazandım.2009 yılında başlayan üniversiyeyi 2013 yılında diplomamı alarak tamamladım.


Daha sonra askerlik görevimi tamamlamak üzere 5 ay kısa dönem izmir seferihisarda görev yaptım.Askerlik görevimi tamamladıktan sonra aldığım kpss puanı atanmama yetmedi.Daha sonra 2016 YGS ve LYS sınavlarına girdim aldığım puan neticesinde Muğla sıtkı koçman üniversitesine Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Bölümüne yerleştim.

Bu bölümü severek tercih ettim çünkü benim kapasitem tarih ve coğrafya bilimine daha yatkın.Ama atamalar kısıtlıda olsa kendime güvendim ve bu yola girdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder